vilken :)

Hej Hej Tänkte vissa dom headerna jag gjort men jag blev nöjd med båda :/ Men problemet är att jag inte vet vilken jag ska välja man kan ju byta varje vecka :/ Ärrss Jag vet inte Några förslag ? :/ Men jag vet jag kan fråga er ! Exkat nu räddade ni mitt liv ! :D ÄLSKAR ER LÄSARE ! Idag har jag inte gjort så hemskt mycket bara vart i skolan och så hade vi spanska ass kul :) TYP alla tkr att spanska är svårt men jag e knäpp och tkr att spanksa är lättare än engelska :O Det är sjukt jag vet men men ! :O så var det äcklig soppa i skolan -.- men men ! ... HAHAAH förlåt om jag skriver "men men ..." hela tiden men säg till när ni tröttnar på det och vill höra nått annat ord xD men jag ska också berätta att idag när jag skulle cykla hem från skolan och min lillebror har sin dagis vid min skola så mamma är ju alltid först att komma hem men när jag cykla och var hemmaså gick jag upp jag var väldigt pissenödig hahaha men så var det låst och jag fick panik och så var jag tvungen att cykla till nästan till skolan och så såg jag mamma gå där med min lillebror jag bah "hit med nyckelen mamma!" så skyndade jag mig hem och när jag öppnar dörren springer lilla Dexter ut och ska gå ut i svalev så jag var tvungen att jaga han i hela svallen sen när jag äntligen kom in så sprang jag till Toan hahaha Men detta var min händelse idag aahah vi får se vad som kommer hända imon ;) Iaf idag när jag kom hem så gjorde Mamma mat och det blev God Ris och Nån Gryta Mums Det avr stark men jag får tåla ^_^ Men vill ni se headerna ? :) okej Då kommer dom här   Tada :D ^^<3
Detta är en av dom ^_^<3
Och detta är andra ! :) ^^:D
FRÅGA TILL ER: Vilken av dom ska jag ha s0m header :D ^_^<3
Ha en bra kväll Puss Puss // Nicole :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0