Sorry ....<3

Hejsan.
Jag har inte hunnit och skriva så mkt idag :( för att jag vakanvid halv fem så det har vart svårt... Men duschade precis.. och tat fram kläder tills imon och smycken och sånt :) <3 Men snart ska man pyssla lite på min "Sweet home" En typ pyssel bok :) <3
snart ska jag städa rummet tror jag Och imon är det skola BORING :(( Men det ska bli skit skojj och träffa alla kompisar :D <3
Och imon Kankse man ska vara med nån vi får se :) men nu ska jag smörja in mig med salva är ass torr hihi <3
// Nicole <3
Detta var en av mina 4 kattunga :( Vi fick  4 flickor :) <3 Saknar dom sjukt mkt <3 Detta var Chanel Fast kan träffa henne när jag vill för min mammas morbror har henne :)))) <33 !

Kommentarer
Postat av: Andrea

fin blogg :)

2012-01-09 @ 17:47:11
URL: http://ffinasteeduw.blogg.se/
Postat av: NICOLE ÄGAREN !

Tackar ;) Sprid / följ / komemtera mer :D <3

2012-01-10 @ 10:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0