MITT JULLOV

Mitt jullov har varit bra. Jag har varit i Göteborg hos mina kusiner. Jag var nästan där hela lovet. Vi var ute med mina kusiner och så träffade jag vänner som jag var med.

Jag passade mina kusiner väldigt mycket och det var ändå ganska kul. Jag firade Nyår hos dom och det var jätte jätte kul alla var glada och roliga. Jag drack Champagne fast utan alkohol i. Det var någon jordgubbs smak och det var jätte gott.

Men jag firade jul hemma men min släkt kom. Och den julev var faktiskt jätte roligt :) Jag fick en kattunge som jag blev jätte glad av... så fick jag en mobil (Samsung galxy Gio) Jag har också vart i Torget... Fast jag ville inte handla nått jag köpte bara en liten pyssel bok. Jag har också fått 1000 Kronor av min pappa i julklapp. Och det ska jag handla för i Ullarde (gekås) Min kattunge heter Dexter :) I Nyår vid 12.00 Klockslaget då när alla smällde smällare så var det en raket som kom på oss där alla stod och skydda sig och jag fick jätte ont i benen och alla andra fick också det :(

 

På Julafton på morgonen så vakande jag och gick och öppna mina julklappar i strumpan och då fick jag nagllack och massa andra saker... Sen gjorde vi julmat och efter det kom min släkt så åt vi och senare kom jultomten... Och på juldagen så gick vi på middag sen åkte jag till mina kusiner sen så var jag hos mina kusiner nästan alla dagar jag har verkligen haft en rolig jullov. senare i jullovet så kom min kompis och vi hade jätte kul vi kolla på film Parnormal Activity 3 Och den var jätte bra tyckte jag iallafall  jag fick en julklapp av henne det var en salva och en hår sak. Och den 8/1 så Sov jag till Klockan halv fem på eftermiddagen och då blev jag jätte förvånad när mamma sa att jag var tvungen att gå upp för att jag inte hade ätit nått.Men jag sover jätte länge jag brukar oftas vakan halv ett eller tolv på  helgerna.

Och så har jag vart i Kongahällaridsällskap i Ytterby jag var där och rykta hästar och det var jätte skoj. Min favorit häst Hette Paijaz Haha Det är ett konstig namn men det passar han. Jag har också vart i Göteborg i Angered Och Shoppat där. Angered är nära där mina kusiner bor dom bor i Lövgärdet och vi GÅR alltid till Angered det är inte så långt som man tror. Jag har också fått en Xbox fast vi har inga roliga spel.. Men jag ska nog köpa spel när vi åker till Ullared :)  Jag har också varit sjukt och det var inte kul :(  och min kompis Julia Hon är ganska jobbig men men ... Ja iallafall hon känner min moster jätte bra för hennes pappa är vän med min mosters kille så hon sovde över en natt och det var la okej men hon är 10 år men hon är snäll ibland :)  På Nyår så hade jag och min moster samma kläder vi hade samma

 

tröja

armband

örhängen

kjol

frisyr

ögonfransar

halsband

Det var allt vi hade samma :)  Det var verkligen jätte kul alla tyckte vi var jätte fina och jag och min moster har också samma hårfärg ;)  I julklapp fick jag ..

 

Nagellack,mascara,kläder,väska,mobil,pengar,kattunge,pyssel,


// NICOLE <33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0