i Helgen ska jag...

!!! Hej Hej !
nu skulle ju jag säga vad jag ska göra i helgen! först kan jag beräta vad jag gjort idsg:)
Idag har jag ju såklart vart i skolan och haft tråkigt vi hade idrott och så hade vi andra saker som bara var tråkiga hiihii<3 Men jag bara LÄNGTAR tills helgen ^^ När jag cykla hem så såg jag en katt som låg på en bil så gick jag dit för att klappa den så hade den typ en sytt öra som var ass sne :( Starckars (stav) Men Nu tänkte jag berätta vad jag ska göra i helgen ;)
Det  är såhär att jag ska åka till.........Ullared ^^<3 Asså jag har vart där innan men vill dit igen det kommer vara så himla kul ska shoppa sönder mig !
!!// Nicole ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0